IZZIV: Ali navade uspešnih resnično spremenijo življenje?


Danes je nedelja in moj telefon je ob šestih zjutraj začel spuščati 'ptičje petje' in mi povedal, da je čas za vstajanje. Sledil je zajtrk, branje knjige in pisanje dnevnika hvaležnosti, nato pa 12 km tek. In sedaj pišem tale blog. Vse pa se je začelo tako …

… Prejšnji teden sem na Youtubu naletela na video vlogerja, ki je 6 mesecev preizkušal navade uspešnih ljudi. Ta izziv se mi resnično zdi zanimiv. Zakaj? Za razliko od vseh izzivov, ki so se pojavljali tako na Instagramu, Facebooku in Youtubu in so bili iskreno povedano v večini primerov neumni. Se mi zdi, da ti ta izziv lahko prinese več dobrega kot slabega. Predvsem pa se lahko naučiš veliko o sebi in svoji volji. Zato sem se seveda odločila, da ga preizkusim.

Torej, ker bodimo realni, preveč navad ne pelje nikamor, sem se odločila, da bom v svoje življenje vpeljala naslednje navade:

S to navado sem malo pohitela in sem se že začela zbujati ob 6ih zjutraj. Ampak to ne pomeni, da se zbujam ob 6ih od ponedeljka do petka in med vikendom spim do kadar hočem. To pomeni, da se ob šestih zbujam tudi med vikendom.

Zelo rada berem, ampak ponavadi ali mi zmanjka časa ali pa počnem kaj drugega. Ampak še vedno mi zanimive knjige prinesejo veliko znanja, pa še raje jih berem, kot da stremim v računalniški zaslon. Zato je izziv branje vsaj nekaj strani knjige vsak dan ob zajtrku (Namesto 'skrolanja' po IG-ju.).

3. Zmanjšanje časa na družbenih omrežjih
Družbena omrežja so ogromen porabnik koristnega časa, če jih ne uporabljaš 'pravilno'. Sama zelo hitro padem v različne chat-e z ljudmi, kar se ponavadi konča še z brezciljnim pregledovanjem časovnice ali Instagrama. Ko enkrat odklopiš vsa družbena omrežja vsaj za nekaj časa ugotoviš, da imaš kar naenkrat ogromno časa (in več baterije na telefonu).  Zato jih bom poskusila uporabljati čim manj časa in samo zato, za kar jih res potrebujem.

4. Lista hvaležnosti
Ena od navad, ki je že dolgo na moji listi je, da bi se končno lotila pisati vsak dan seznam treh stvari za katere sem hvaležna. To sem enkrat že poskusila, ampak tudi kmalu opustila. Pisanje liste hvaležnosti naj bi prinašalo pozitivne spremembe na počutju.

5. Meditacija
To je tudi ena od stvari, ki bi jih rada preizkusila. Predvsem iz 'firbca' ali ima resnično tako dobro delovanje na telo in misli. Sedaj si lahko vzamem čas in jo preizkusim in vidim ali se resnično obnese.

6. TO-DO seznami
Pisala si bom krajše TO-DO sezname, v katero bom poskušala vključiti tudi svoje prehranjevanje. Tako bom vedela, kaj so tiste stvari, ki jih moram tisti dan/teden/mesec opraviti.

7. Športna aktivnost
Bom dodala tudi to na seznam, ker je ena izmed najpomembnejših navad, ampak sem jo že osvojila in telovadim praktično skoraj vsak dan.

Vse navade, ki jih želim uvesti so vse popolnoma izvedljive in predvsem vsem vzamejo minimalno časa v dnevu. Edini dve navadi, ki sta tukaj izredno pomembni sta vstajanje zjutraj, ker praktično lahko 4 od šestih novih navad naredim že zjutraj in potem pozabim nanje, in zmanjšanje časa na družbenih omrežjih.

Da ugotovim ali mi moje nove navade ustrezajo jih bom v svoj urnik umeščala do konca leta, torej do 31. 12. 2018.

Vmes se bom seveda javljala in poročala kako mi gre. Poleg tega bom za vsako navado posebej še naredila svojo objavo, kjer se bom poglobila v to, kaj tista navada trenutno prinaša meni in kake prednosti so uvedbe navade v dnevno rutino.  Poleg tega, če bom svoje nove navade hitro vključila v svoje življenje, bom dodala še nove.

Danes, ko objavljam tale blog smo 22. 7., navade pa sem začela vpeljevati že 17.7., približno enkrat na mesec pa bom naredila 'update' kako mi gre.




Ni komentarjev