Pravilo 21/90


Že tri mesece je odkar sem uvedla nove navade in jih bolj ali manj držala nad vodo. Veljalo naj bi pravilo 21/90, kar pomeni v 21 dneh si zgradiš navado v 9o dneh pa le-ta postane del tvojega življenjskega sloga. No in uspelo mi je doseči teh 90 dni. Pa so navade res postale del mojega vsakdana?

Zgodnje vstajanje
Vstajanje zjutraj bi bil še najmanjši problem, če bi se dovolj zgodaj odpravila v posteljo. Trenutno se zbujam okrog pol šestih, med vikendi spim malo dlje in se zbujam nekaj čez šest. Zgodnje vstajanje ni težava, prej je težava pomanjkanje spanja, ki se pojavlja, ker se ne odpravim dovolj zgodaj spat, oziroma mi ure po službi tako hitro minejo, da je kar naenkrat pol enajstih, ko se odpravljam spat. Trenutno živim nekje na 6-7 urah spanja in mi kar manjkajo še dodatni dve uri spanca. To pomeni, da bom res mogla premisliti o boljši večerni rutini.
Sem se pa ta vikend tudi prepričala, kako hitro se telo navadi na spremembo. Zaradi kritičnega pomanjkanja spanja ta teden sem se odločila in ker sem šla v posteljo spet ob 23ih, sem se odločila, da spim malo dlje, do 6:45. Moje telo je bilo ob 6ih že budno in brez težav bi se dvignila in začela s svojim dnevom.

Pisanje dnevnika hvaležnosti
Pisanja nisem izpustila niti en dan, čeprav sem imela včasih kar težavo pomisliti kaj bi lahko napisala vanj. Saj poznaš včasih pride tako slab dan, da se ti zdi da se ti ni prav nič dobrega zgodilo, medtem ko so nekateri dnevi, ko si hvaležen za marsikaj. Dnevnik je del moje jutranje rutine in bo zagotovo tudi ostal. Zagotovo pa prinaša pozitivne spremembe, zdi se mi da življenje jemljem nekoliko bolj pozitivno in se ne sekiram več toliko za stvari.

Branje
Glede branja v treh mesecih lahko rečem samo eno. Mislim, da sem pretiravala pri branju psiholoških knjig. Haha. Sedaj so mi vse stvari kar naenkrat malo preveč jasne. Čeprav sem dobila nekaj res luštnih nasvetov, pa mislim da je čas za malo premora. Se bom pa sedaj verjetno malo bolj posvetila knjigam na temo ekonomije in zraven prebrala še kako leposlovno delo. Mislim da v takem času že zelo dolgo nisem prebrala takšnega števila knjig kot sem jih sedaj. Predvsem pa mi je zelo všeč, da na takšen način pridobivam znanje o stvareh, ki me resnično zanimajo.

Čas na družbenih omrežjih
Ironija, da sem ravno pred pisanjem tega odstavka skočila malo preverit kaj se dogaja na Instagramu. Ta teden pa je moj telefon s posodobitvijo pridobil še merilnik koliko časa preživiš na njih. Hvala bogu, da hodim na FB preko Chroma, kar meče pod productivity time, čeprav bi o tem ali je bil čas resnično produktivno uporabljen debatirali (namig: ni bil).
Pridna sem pri tem, da telefon pustim zjutraj pri miru in se družbenim omrežjem prepustim šele po uri ali dveh. Kar pa me še vedno muči je to, da posegam po telefonu, medtem ko res nekaj delam ali pa ko grem zvečer v posteljo. Večerne novice iz Instagrama res niso bolj pomembne od izgubljenih minut že tako prekratkega spanca.

Meditacija
Z meditacijo živiva lepo v sožitju. Vedno si zvečer vzamem nekje 10min za meditacijo, zato da se lepo sprostim in potopim v spanec. Mislim da sem jo v vseh treh mesecih izpustila mogoče petkrat. Če me res čas pritiska si pa če ne drugega vzamem vsaj tri minutke. Ravno toliko da me sprosti, da se znebim vseh negativnih misli ali pa opravkov, ki mi begajo po možganih in se osredotočim na tiste pozitivne stvari.

To-do lista
S to-do listo imava še vedno zapleteno razmerje. Ne glede na to koliko je življenje z njo lažje je še vedno ne ustvarjam redno in še vedno v veliki večini časa tekam kot kura brez glave. Vse kar upam je, je da se mi to ne bo maščevalo v naslednjih tednih, ko bom imela kar nekaj opravkov, ki jih moram nujno narediti. To-do lista je res zelo dobro orodje, sploh če imaš več manjših opravkov, po možnosti vezanih na datume. Ampak očitno moramo nekateri najti drugi način, kako bomo vsem tem obveznostim sledili.

Zaključek po treh mesecih:
Vse navade, ki sem si jih zastavila na začetku mi je uspelo v celoti ali pa vsaj delno vpeljati v svoj vsak dan. Prav vsaka od njih pa mi je dala nekaj pozitivnega. Edino kar me malo muči je pomanjkanje spanja, ampak to bo očitno sodilo v nek drugi paket novih navad, če se bom še kdaj odločila za takšen projekt. Polagam ti na srce, da poskušaš uvesti vsaj eno novo navado in vidiš kako se bo ta obdržala v tvojem življenju. In če boš videla, da to ni tisto, kar ti potrebuješ jo še vedno lahko zamenjaš in poskusiš nekaj novega.  



Ni komentarjev